פרוש מברך על ההחלטה לחזור ללימודים בכוללים: "לא תשתכח תורה"

    איתי גדסי No Comments on פרוש מברך על ההחלטה לחזור ללימודים בכוללים: "לא תשתכח תורה"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בירך על החלטת משרדי הבריאות והחינוך לחזרה לשגרה זהירה לאברכי הכוללים

    Knesset member Meir Porush arrives for a meeting between the Likud party and the United Torah judaism party as part of the coalition negotiations, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on May 20, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ?????? ??????????? ???????? ????? ????? ????? ????? ?????? ????? ????? ????? ?????? ???? ???? ???? צילום: פלאש 90
    20:50
    01.05.24
    ישראל רובין No Comments on "הכל מהקב"ה": אביו של החטוף במסר מחזק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האישור המיוחל לפתיחת הלימודים בכוללים, תחת המגבלות המחמירות של משרד הבריאות, סגן שר החינוך מאיר פרוש מברך על ההחלטה: "אני מברך על המתווה לחזרה של הכוללים והישיבות ועל כל החלטה שהיא לטובת עולם התורה והישיבות הק".

    לדבריו, "פעלנו רבות בימים האחרונים בכדי שיימשך תקצוב הישיבות והכוללים, גם לאלו הלומדים בבתיהם דרך הטלפון ומרחוק".

    "בנוסף, לאחר החלטת הממשלה לאפשר חזרה ללימודים במסגרות מצומצמות ובטוחות של 15 אברכים, פעלנו להסדיר את ההנחיות כך שמצד אחד לא תשתכח תורה חלילה, ומאידך נוכל לשמור על כללי הבריאות כפי שנצטוונו".

    פרוש סיים את דבריו ואמר, "כמה נאה שביום ההילולא של הרשב"י זיע"א – יחלו שוב אברכי הכוללים לשקוד בבתי המדרש, תורתו מגן לנו, היא מאירת עינינו".

    כפי שפורסם, אברכי הכוללים שאינם נמצאים בשכונות ובערים האדומות, יוכלו לשבו לכולליפ ללימודים, תוך שהם מחולקים לקבוצות של 15 אברכים. בדיקת חום תערך בכניסה, את השתייה והאוכל כל אברך מביא מהבית וימונה אחראי בטיחות שיבדוק שכל ההנחיות מקויימות.



    0 תגובות